در این نشست، حاضران به بررسی ابعاد مختلف دستورالعمل جشنواره ملی «ثمین» و نحوه مشارکت و ارائه مستندات عملکردی پرداختند و بر ضرورت هماهنگی بین بخشهای مختلف بهزیستی استان برای حضور مؤثر در این رویداد ملی تأکید کردند.
مدیرکل بهزیستی استان کردستان در این جلسه با اشاره به اهمیت تبیین و مستندسازی اقدامات دستگاههای اجرایی در شرایط بحرانی و دوران بازسازی، خواستار برنامهریزی منسجم و بهرهگیری از ظرفیتهای موجود برای انعکاس دستاوردها و تجربیات موفق استان در چارچوب این جشنواره شد.
همچنین در این نشست، وظایف و مسئولیتهای واحدهای مختلف ادارهکل در زمینه جمعآوری مستندات، تهیه گزارشهای عملکردی و هماهنگیهای لازم برای شرکت در جشنواره ملی «ثمین» مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.














نظر شما